حجت الاسلام رحیم جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه کتاب کرمانشاه در روزهای یاده شده صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها نیز از ساعت 15 تا 20 پذیرای عموم همشهریان خواهد بود.
وی با بیان اینکه 682 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه ثبت نام کرده اند، افزود: پیش بینی می شود که بیش از 400 ناشر در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.
حجت الاسلام جعفری همچنین از ارائه بیش از 50 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کرمانشاه خبر داد و گفت: این کتاب ها در 210 غرفه عرضه می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: کتاب های نمایشگاه با 30 درصد تحفیف به مردم ارائه می شود که 20 درصد آن هنگام خرید بن و 10 درصد نیز توسط فروشنده اعمال می شود.
وی تصریح کرد: سال گذشته حدود 25 میلیارد ریال بن کتاب به فروش رسید و پیش بینی می شود امسال نیز به همان مقدار شاهد فروش بن کتاب باشیم.
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه پیش فروش بن کتاب از روز گذشته (14 آبان) از طریق سامانه www.icfi.ir آغاز شده، گفت: برای افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم و سطح یک حوزه هستند مبلغ 500 هزار ریال و برای مقطع لیسانس به بالا و سطح 2 حوزه مبلغ یک میلیون ریال بن در نظر گرفته شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه از طراحی 30 برنامه جانبی در کنار نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه روانشناسی خانواده، برگزاری نشست های ادبی، تجلیل از مشاهیر استان و تجلیل از ناشران حوزه دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.