به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در این آئین به بیان جایگاه و اهمیت فرهنگ عمومی و نهادینه کردن این مفهوم در خانواده‌ها توسط دانش‌آموزان و آموزش و پرورش پرداخت.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان نیز در این مراسم با بیان خاطره‌ای از دبیرستان هیئت‌امنایی صدر که به‌عنوان مکان برگزاری جلسه در نظر گرفته شده بود، افزود: تعداد پنج دانش‌آموز دختر دبیرستان هیئت‌امنایی صدر در دی ماه سال ۶۵ با بمباران هواپیماهای عراق به شهادت رسیدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم در این آئین با اشاره به نقش فرهنگ در پیشرفت و توسعه جامعه افزود : اگر فرهنگ عمومی مردم در حوزه های مختلف ارتقاء یابد ، شاهد پیشرفت در ابعاد مختلف خواهیم بود . وی نقش آموزش و پرورش را در نهادینه کردن فرهنگ درست در جامعه مهم برشمردو گفت : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها برای پشیبرد فرهنگ عمومی استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است: در این مراسم سرود استکبارستیزی توسط گروه همخوان «آوای لاله‌ها» دبیرستان هیئت‌امنایی صدر اجرا و تعداد ۳۰۰ جلد کتاب توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دانش‌آموزان این دبیرستان اهدا شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 783774
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.