به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز چهارشنبه در ستاد استانی بیست و پنجمین دوره هفته کتاب چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: غیبت مدیران فرهنگی در این جلسه مشخص کننده نداشتن علاقه آنان به این امور است.
وی همچنین افزود: راه اندازی کتابخانه دیجیتال مرکز چهارمحال و بختیاری و احداث کتابخانه ملی و مرکز اسناد در استان به منظور مستندسازی و نگهداری اسناد تاریخی، علمی و اجرایی در اولویت قرار گیرد.
وی یادآور شد: انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان های استان فعال و درآمدهای هر شهر از محل نیم درصد شهرداری ها نیز در همان شهر هزینه شود.
امیری اظهار کرد: تحلیل های غیرعلمی، غیرفنی و غیرکارشناسی در شبکه های مجازی یک آسیب است، به همین منظور بایستی گروهای علمی با انتشار کتاب و مقاله نسبت به رفع این آسیب ها اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بیست و پنجمین دوره بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 20 تا 26 آبان امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
جواد کارگران دهکردی تاکید کرد: شعار بیست و پنجمین دوره بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 'آینده روشن با خانواده کتابخوان' است.
وی افزود: 'کتاب، اهالی قلم و رسانه'، 'کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال'، 'کتاب و جامعه دانشگاهی'، 'کتاب، کودک و نوجوان و خانواده'، 'کتاب، کتابخوانی و کتابدار'، 'کتاب، ناشران، کتاب فروشان و اقتصاد مقاومتی' و 'کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی' برای عناوین روزهای بیست و پنجمین دوره بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مشخص شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.