به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم مرزدار استان کرمانشاه امروز در آیین های راهپیمایی ضمن حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

**راهپیمایی 13 آبان در سنقرو کلیایی
دانش آموزان و اقشار مختلف مردم و مسئولان سنقر و کلیایی با تجمع در میدان سپاه این شهر یک بار دیگر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
امام جمعه سنقرو کلیایی در این مراسم گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با روحیه انقلاب، مردم، مسئولان و ولایت عجین شده و این روحیه را بایستی روز به روز در خود تقویت کنیم.
حجت الاسلام مجید صفدری، اهمیت اتحاد و یکپارچگی ملت ایران را در راه مبارزه با دنیای استکبار در راس آن آمریکا و اسرائیل و کشورهای اسلامی که از آنها حمایت می کنند مورد تاکید قرار داد.
وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام را کار انقلابی دانست و گفت: هرگز هیچ کشوری تا این حد آمریکا را تحقیر نکرده بود و از آن زمان ارتباط سیاسی قطع شد و تا امروز هم دشمنی های آمریکا ئیها کم نشده و بیشتر هم شده است.
امام جمعه سنقرو کلیایی افزود: آمریکائیها، اسلامی را که تجمل و رفاه و گناه در آن عادی باشد و یا اسلام تکفیریها که به جان مسلمانها می افتند را قبول دارند، اما اسلام ناب محمدی که هیچگاه با آمریکائیها سازگاری ندارد را قبول نخواهند داشت.
***
** جوانرود- به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان جوانرود همزمان با سراسر کشور یکصدا فریاد استکبارستیزی سر دادند.
اقشار مختلف مردم جوانرود به همراه تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان همزمان با روز سیزدهم آبان ماه که نام روز دانش آموز نامگذاری شده است در میدان بسیج تجمع کردند.
شرکت کنندگان یکصدا فریا د مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر استکبار جهانی سر دادند تا بار دیگر حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کنند.
مردم متدین وهمیشه در صحنه جوانرود با حضور گسترده و یکپارچه خود در این آیین ضمن اعلام وحدت وهمبستگی و پشتیبانی از از نظام مقدس جمهوری اسلامی انزجار خود را از خوی استکبار به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان با در دست داشتن بنر و دست نوشته هایی که روی آن مضون هایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل نوشته بود این روز را گرامی داشتند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود در اجتماع بزرگ مردم جوانرود با بیان ویژگی های استکبار گفت: 13 آبان فرصتی است تا خواسته هایمان برای محو هرگونه استبداد و استکبار در دنیایی که در آن زندگی می کنیم دوباره فریاد کنیم.
حجت الاسلام امجدیان با تاکید بر خوی استکبارشناسی افزود: وظیفه هر مسلمانی در کشورمان است که به مبارزه با ظلم و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازد و بر این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
***
** گیلانغرب- حرکت حول محور ولایت فقیه رمز بقا و اقتدار نظام اسلامی است
سرپرست فرمانداری گیلانغرب حرکت حول محور ولاتی مطلقه فقیه را رمز ثبات، بقا و اقتدار نظام اسلامی توصیف کرد.
فرهاد همتی روز شنبه در آیین گرامیداشت یوم الله 13 آبان در جمع مسئولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم گیلانغرب افزود: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از وقایع بسیار مهم و اثرگذار تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.
وی گفت: مردم در روز 13 آبان بار دیگر به صحنه آمدند تا به استکبار بفهمانند که ملت ایران اسلامی بیدارتر و توفنده تر از همیشه است و درمقابل زورگویی ها و یاوه گویی های دشمنان ، با بصیرت و هوشیاری آماده مقابله و ایستادگی است.
وی با بیان این که 13 آبان روز تجدید پیمان با آرمان های والای امام ، شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است ، اظهارداشت: یوم الله 13 آبان سرآغاز نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب از سپاه پاسداران به عنوان بازوان پرتوان نظام اسلامی یاد کرد و افزود: سپاه برآمده از متن مردم دژ مستحکم ، مایه قوام ، آرامش و امنیت جامعه و مایه فخر نظام ، عزت وا قتدار کشور است.
همتی ، با اشاره به بدعهدی های دولتمردان آمریکا ، اضافه کرد که پیروزی دیپلماسی ملت و نظام و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیش از پیش انزوای استکبار و دولت های مرتجع عرب منطقه را درپی داشت که نتیجه و تبعات آن حمایت 196 کشور جهان از برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران است.
8066/7398/7453/7446 خبرنگاران:شهبازپور و رنجبر، کریمی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.