به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر در جلسه مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: کاهش آتش سوزی در سطح جنگل های شهرستان نتیجه انسجام و هماهنگی ادارات و بخشداری ها و اعتماد به مردم و مشارکت آنها در کار اطفاء حریق است.
وی خاطرنشان کرد: شورای مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه باید آمادگی لازم را در مواقع حساس نظیر بارندگی ها و وزش باد شدید و هجوم ریزگردها داشته باشد.
رنجبر با اظهار اینکه در خدمات رسانی به مردم نباید لحظه ای وقفه و رکود ایجاد شود، تاکید کرد: تکمیل و اجرای طرح دفع آبهای سطحی در شهر کرمانشاه از سوی شهرداری مرکز باید اجرایی شود.
فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: اقدام های خوبی از سوی شهرداری های مناطق برای هدایت آبهای سطحی صورت گرفته و لازم است محلات و کوچه های آسیب پذیر از نظر دفع آبهای سطحی شناسایی شود و هماهنگی لازم بین شهرداری های مناطق و نواحی آب و فاضلاب صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در روستاهایی که گاز رسانی صورت نگرفته است، باید به خوبی تامین سوخت انجام شود تا مردم و دانش آموزان در فصل سرما با مشکل مواجه نشوند.
رنجبر در پایان و با اشاره به تردد زائرین از مسیر کرمانشاه به خسروی و مهران، اظهار کرد: ادارات باید آمادگی کامل را برای شرایط گوناگون به ویژه هنگام بارندگی داشته باشند و خدمات شایسته ای را به زائرین ارائه دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.