علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین روز گذشته دید افقی در شهر کرمانشاه نیز به حدود چهار هزار متر کاهش یافت در حالی که حد استاندارد 10 هزار متر است.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود پدیده گرد وغبار به تدریج تا عصر امروز از جو منطقه خارج و شرایط آلودگی هوا بهبود پیدا کند.
زورآوند، پدیده گرد وغبار امروز در جو استان را متعلق یه وزش باد شدید روز گذشته عنوان کرد و افزود: اگر امروز هم شاهد وزش باد می بودیم میزان آلودگی بسیار کمتر از زمان فعلی بود.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه از شرایط آرام جوی برای نقاط مختلف استان تا روز پنجشنبه خبر داد و گفت: سامانه بارشی دیگری در روزهای پایانی هفته وارد منطقه می شود که انظار می رود بارش هایی را برای نقاط مختلف همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با ورود سامانه جدید بارشی، در روزهای جمعه و شنبه آینده شاهد بارش های خوبی برای برخی نقاط استان باشیم.
زورآوند گفت: در این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین 23 تا 24 درجه در روز و بین هفت تا هست درجه در طول شب خواهد بود.
میانگین بارش های سال زراعی گذشته استان کرمانشاه (اول مهر 95 تا 31 شهریور 96) به حدود 395 میلیمتر رسید که در مقایسه با سال زراعی 94-95 که 653 میلی متر بود کاهش 40 درصدی و در مقایسه با دوره بلندمدت نیز کاهش 9 درصدی را نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.