رضا عاطفی روز دوشنبه در حاشیه نشست با سرپرست فرماندای گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تمامی روستاهایی که از طریق دهیاری ها یا اجرای طرح های بهسازی، دارای جدول گذاری و زیرساخت لازم باشند، برای انجام عملیات روکش آسفالت معابر، بدون هیچ گونه محدودیتی قیر رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی، عمده فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در روستاها، تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد جامعه ذکر کرد.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز با بیان این که عملیات روکش آسفالت در چهار روستای دهستان های حومه، چله و گواور از توابع این شهرستان با 2 میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده است.
فرهاد همتی با اشاره به اینکه برای انجام روکش آسفالت در این روستاها، قیر رایگان در اختیار دهیاری های قرار گرفته است، اضافه کرد که 2 روستای پاونمکر ویژنان و هوشیار چله نیز از توابع گیلانغرب با صرف 900 میلیون ریال از طرح هادی برخوردار شده اند.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، 112 متقاضی دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی، به بانک های عامل معرفی شدند.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب از جذب حدود هفت میلیارد ریال تسهیلات کم بهره مربوط به 300 مورد از واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیل سال 94 خبرداد و با بیان این که این شهرستان 206 روستای دارای سکنه دارد، گفت: نگاه دولت، توسعه مناطق روستایی و پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهاست و بهسازی و توسعه روستاها از اولویت های اساسی دولت دوازدهم است.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.