به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری روز جمعه در مراسم افتتاح مسکن خانوار دارای 2 عضو معلول روستای امام قیس گفت: در راستای تفاهم نامه این نهاد با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان، برای خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول اقدام به خانه سازی می شود.
سهراب رئیسی ادامه داد: در این راستا تاکنون برای 48 خانوار در سطح استان مسکن احداث شده است.
به گفته وی، برای ساخت هر واحد مسکن، بنیاد مسکن 150تا 180میلیون ریال تسهیلات، 20 میلیون ریال و کمک بلاعوض از حساب 100 امام به خانوار ها پرداخت می کند.
رئیسی گفت: سازمان بهزیستی نیز 60 میلیون ریال و بنیاد مستضعفان 100 میلیون ریال کمک بلاعوض در اختیار متقاضیان احداث مسکن خانوارهای دارای 2 معلول قرار می دهد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین در مراسم افتتاح طرح هادی روستای خراجی گفت: این طرح از سال 85 آغاز و سال جاری برای بازنگری تامین اعتبار شد.
وی افزود: برای اجرای طرح هادی روستای خراجی تاکنون 3 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح روستایی 3 هزار و 600 متر جوی و جدول، 100 متر کانال سنگی احداث و 2 هزار و 600 مترمربع زیر سازی و آسفالت انجام شد.
بنابراین گزارش در این مراسم 6 هزار و 400 امین سند مالکیت روستائی استان در این روستا به مالک اهدا شد و 4 هزار و 500 امین واحد مقاوم سازی شده شهرستان کیار نیز در روستای تشنیز بهره برداری شد.
15 مهرماه روز ملی روستا نامگذاری شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار: جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.