به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با قدردانی از مردم و مسئولان خدمتگزار که در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین و آماده سازی شهر مجاهدت می کنند، افزود: خدمت به زائران اربعین و اباعبدالله حسین بزرگترین عبادت است.
وی اظهار کرد: اربعین تقویت کننده اعتقادها به ویژه در بین نسل جوان جامعه است و حضور این قشر در موکب های پذیرایی از زائران بسیار خوشحال کننده است.
وی بیان کرد: باید طوری تلاش کنیم که فرهنگ بسیار بالای معنوی و اعتقادی شهرستان مرزی مردم قصرشیرین را به زائران اربعین نشان دهیم.
خطیب جمعه قصرشیرین اظهارداشت: باید فرزندانمان را بگونه ای تربیت کنیم که اعتقادهای مذهبی در بین جوانان افزایش یابد و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان در برپایی موکب های خدمت رسانی به زائران بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام ملکی گفت: حرکت جهادی مردم و مسئولان در ایجاد مراکز اسکان، توقفگاه ها و موکب های زائران همه از برکت های اربعین حسینی است.
وی ادامه داد: هر یک از مردم دیندار، باید مبلغی برای فرهنگ ریشه دار شهرستان باشند و با گفتار و رفتار خود این را در عمل نشان دهند.
وی از اربعین به عنوان فرصتی برای تقویت عظمت دین اسلام و تثبیت کننده نظام جمهوری اسلامی نام برد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.