به گزارش خبرنگار ایرنا؛ منصور بیگلری روز سه شنبه در آئین اعطای هزار گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای به زندانیان زندان مرکزی کرمانشاه در نمازخانه این مرکز، به آموزش 36 رشته مهارتی در 17 کارگاه آموزش های مهارتی در استان اشاره کرد و افزود: در 6 ماه اول امسال هزار نفر از زندانیان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی دیده اند.
او در ادامه اصلاح و تربیت و بازسازی شخصیت زندانیان را از طریق ارائه آموزش های دینی، فرهنگی و مهارتی را از اولویت های اداره کل زندان های استان دانست و افزود: همکاری خوبی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی مددجویان در استان داریم.
او به حمایت های این اداره کل از زندانیان پس از خروج اشاره کرد و گفت: به هر زندانی 200 میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود که با استفاده از گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای و این تسهیلات می توانند برای خود شغل ایجاد کنند.
بیگلری از زندانیان خواست از امکانات و تجهیزات فراهم شده در زندان برای مهارت آموزی استفاده نمایند و تاکید کرد: دوران زندان را نباید به بطالت بگذرانند.
وی اظهار کرد: پیگیر ایجاد مرکز جامع علمی کاربردی برای زندانیان هستیم که در زمان حضور در این مکان مدرک تحصیلی دانشگاهی اخذ کنند و در زمان خروج بتوانند برای اشتغال خود اقدام نمایند.
مراسم اعطای هزار گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای به مددجویان زندان مرکزی کرمانشاه روز سه شنبه با حضور مدیران ادارات کل زندان های و فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.