به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در محل هنگ مرزی قصرشیرین برگزار شد، افزود: امنیت بسترساز توسعه در جامعه است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تحقق این مهم نقش بسیار مهم و حیاتی بر عهده دارند.
وی با اشاره به تحولات و ناامنی های موجود در برخی کشورهای منطقه، اظهار داشت: به واسطه تلاش شبانه نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه نیروهای مرزبانی، ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.
وی یکی از راهکارهای تحقق تولید و اشتغال مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه را برقراری و ایجاد امنیت در کشور دانست و بیان کرد: تولید و اشتغال زمانی در جامعه معنا پیدا می کند که در کشور امنیت کافی وجود داشته باشد.
فرماندار قصرشیرین، یکی از شرایط تحقق تولید و اشتغال در جامعه را کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاران توصیف کرد و ادامه داد: نقش نیروهای مرزبانی که وظیقه برقراری و تامین امنیت در جامعه را بر عهده دارند برای تحقق این مهم بر کسی پوشیده نیست.
اکبری با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی، اظهار کرد: درایت رهبری و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از کیان اسلامی ، تمام دسیسه های بدخواهان نظام اسلامی را در نطفه خفته کرده است.
فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین نیز در سخنانی گفت: نیروهای انتظامی تابع ولایت هستند و برای دفاع از مرزهای کشور آماده جانفشانی هستند.
سرهنگ رضا الماسی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروهای مرزبانی ، پا به کار هستند و در راه دفاع از مرزهای کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
وی اضافه کرد که هفته نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی برای تجلیل از رادمردانی است که برای برقرار و تامین امنیت مردم تلاش شبانه روزی دارند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
8066/7079 خبرنگار:فرزین مدرسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.