به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل و جمعی از معاونان ورزش و جوانان استان، رئیس هیات ووشو کرمانشاه و تعدادی از مردم به همراه خانواده مریم هاشمی از جمله افرادی بودند که به استقبال قهرمان ووشوی جهان رفتند.
به محض ورود هاشمی به سالن فرودگاه، وی به شدت مورد تشویق قرار گرفت و حاضران با سردادن شعارهایی از قهرمان چهار دوره مسابقات جهانی استقبال کردند.
قهرمان ووشوی جهان نیز سعی داشت تا به ابراز احساسات مردم و استقبال کنندگان پاسخ گوید.
صحنه زیبای این استقبال آن جا رقم خورد که هاشمی در آغوش خانواده اش قرار گرفت و اشک های مادرش که ذوق زده از دیدار فرزند قهرمانش بود.
قهرمان رقابت های 2017 جهان از استقبال کنندگان قدردانی و از کسب چهارمین طلای پیاپی در رقابت های جهانی ابراز خرسندی و شادمانی کرد.
هاشمی با بیان اینکه برای کسب مدال طلا زحمات زیادی کشیده است، گفت: خوشحالم که توانستم مزد زحمات خود را با کسب مقام قهرمانی بگیرم.
بانوی ووشوکار کرمانشاهی به تازگی در مسابقات قهرمانی 2017 جهان که به میزبانی روسیه برگزار شد، توانست با شکست دادن رقبایی از ایتالیا، آمریکا، هلند و فیلپین مدال طلای وزن 70- کیلوگرم را کسب کند.
هاشمی پیش از این و در سال های 2011، 2013 و 2015 نیز توانسته بود صاحب مدال طلای مسابقات جهانی شود.
وی پیشتر عنوان کرده بود که پس از رقابت های جهانی 2017 روسیه از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.