به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم هاشمی که به عنوان نماینده وزن 70- کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی حضور یافته صبح امروز (شنبه) مسابقاتش را آغاز کرد.
وی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود در مرحله دوم با ' ماریا شنپربورگ' از هلند مبارزه کرد و در حالیکه تنها یک دقیقه از آغاز رقابت گذشته بود به دلیل اختلاف بالای امتیازات از سوی داوران برنده اعلام شد و به فینال راه یافت.
هاشمی فردا (سه شنبه) برای کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان باید به مصاف 'هرگی باکایدون' دارنده چند مدال جهان و آسیا از فیلیپین برود.
بانوی ووشوکار کرمانشاهی در سه دوره قبلی این رقابت ها که در سال های 2011، 2013 و 2015 توانسته است مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کند.
تیم ملی ووشوی ایران در 2 بخش آقایان و بانوان و با 16 ورزشکار به رقابت های جهانی اعزام شده تا بازهم قدرت خود را به رخ رقیبان بکشاند.
الهه منصوریان در وزن منهای 52 کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن منهای 65 کیلوگرم و مریم هاشمی در وزن منهای 70 کیلوگرم ترکیب تیم ساندا و زهرا کیانی، هانیه رجبی و ناهید پورشبانان نیز ترکیب تیم تالو بانوان ایران در رقابت های جهانی را تشکیل می دهند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.