به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر شاه آبادی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی هرسین، به زحمات بی شائبه نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون اشاره کرد و افزود: آن زمانی که همه در تعطیلات هستند این نیروی انتظامی است که مشغول فعالیت است و امیدواریم مورد توجه امام زمان (عج) باشند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت داخلی کشور است و این در حالی است که در منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه ما ناامنی های زیادی وجود دارد.
شاه آبادی، از خدمت در نیروی انتظامی بعنوان افتخاری بزرگ یاد کرد و بیان داشت: از خودگذشتگی مهمترین خصیصه کارکنان نیروهای انتظامی و خانواده های بزرگوار آنان است.
وی در پایان سخنانش از خدمات بی شائبه نیروی انتظامی در شهرستان هرسین تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه هرسین نیز در این مراسم از نیروهای انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرد و گفت: از افتخارت نیروی انتظامی اهدا 13 هزار شهید در دوران های مختلف انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمدحسین اجرایی تصریح کرد: از مهمترین شاخصه های نیروی انتظامی اقتدار است که می بایست روز به روز بیشتر شود همچنانکه امنیت داخلی را مرهون نیروی انتظامی هستیم.
فرمانده انتظامی هرسین نیز اظهار داشت: وجود شهدای انتظامی در این شهرستان بیانگر این موضوع است که هرسین همواره از ذخائر انقلاب است.
سرهنگ همتعلی شکری در ادامه سخنانش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط نیروی انتظامی افزود: همکاران ما در شهرستان هرسین بطور مستمر فعالیت های مختلفی را انجام می دهند که از آن جمله می توان به برقرای نظم و امنیت در هیات های عزاداری اشاره کرد.
در پایان این مراسم از پرسنل نمونه کادر و سرباز و خانواده معظم شهید امین رضایی تجلیل و تقدیر شد.
شهرستان هرسین با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر در 44 کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.