به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان و حتی رؤسای قوا باید پاسخگوی مردم باشند و پاسخگو بودن مسئولان و وجود حق انتخاب آنها و مدیران کشور، از شاخصه‌های مهم نظام است.
رئیس شورای تأمین استان گیلان با بیان اینکه امروز رسالت بزرگی بر گردن ما قرار دارد و وظیفه سنگینی به دوش داریم، گفت: امنیت در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و امروز حتی در مقوله محیط زیست هم ، ارزش فوق العاده می یابد.
وی نیروی انتظامی را جزو بازوان اصلی شورای تأمین استان برای برقراری امنیت و نظم عمومی دانست و افزود: اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت بر کسی پوشیده نیست.
استاندار گیلان اقدامات نیروی انتظامی را موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود که مردم ما همواره در کمال آرامش و رفاه اجتماعی بتوانند زندگی کنند.
وی تصریح کرد: شورای تامین استان گیلان در کشور اگر بی نظیر نباشد، بزعم مدیران کشوری یقینا کم نظیر است.
نجفی به برخی اقدامات شایسته فرماندهی انتظامی استان نظیر طرح مطهر در ایام نوروز و رعایت ارزش های انسانی و اخلاقی نیز اشاره و بیان کرد: در سفرهای هفتگی به شهرستان های استان مخصوصا در ایام خاصی همچون هفته دولت که این سفرها همه روزه صورت می گیرد، مدیریت و اقتدار در عملکرد نیروی انتظامی به خوبی دیده می شود.
در این مراسم سردار محمدرضا اسحاقی با حضور سردار مومنی جانشین ناجا به‌‌عنوان فرمانده انتظامی گیلان معرفی شد. پیش از این ، سردار محمدرضا میرحیدری نزدیک به دو سال فرماندهی انتظامی استان را برعهده داشت.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.