به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار' حسین رحیمی' در این دیدار افزود: نیروی انتظامی امروز در خط مقدم برخورد با مخلان نظم و امنیت قرار دارد و در این مسیر همواره شهدایی را تقدیم آرمان های انقلاب عزیزمان می کند.
وی با اشاره به بخش هایی از خاطرات دلاور مردی های شهید فرجی و جانباز نورخدا موسوی که هر دو در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شده بودند، افزود: افتخار می کنیم که در خدمت شما هستیم و همواره خانواده های شهدا و جانبازان را ولی نعمتان خود می دانیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهارکرد: عزت و افتخار امروز ما مرهون خون پاک شهیدان و دلاور مردی های ایثارگرانی است که با تقدیم هستی خود به ما هستی بخشیدند.
سردار رحیمی بیان داشت: به واسطه دلاور مردی شهیدان، امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه ندای توحیدی دفاع از حق و برخورد و مقابله با ظلم و ستم را به عالم طنین انداز کرده است.
وی با تقدیر از صبر و پایمردی همسر جانباز نور خدا موسوی، تصریح کرد: صبر و پایمردی شما ستودنی است و اجر و منزلتتان در نزد خداوند محفوظ است چرا که شما زندگی و جوانی خود را بدون هیچ انتظار و چشمداشتی به پای نگهداری از جانباز عزیزمان گذاشتید.
رئیس پلیس فاتب خاطرنشان کرد: امیدواریم رهروان خوب و صدیقی برای شهیدان بایم و بتوانیم راه و نام و یاد شهیدان را که یاد و نامی الهی است زنده نگه داریم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.