به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین اظهارداشت: امنیت موجود در کشورمان به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقتدار نیروهای مسلح، امنیت کامل در مرزهای کشورمان برقرار است.
وی دفاع از حق و مظلومان عالم را از رویکردهای اساسی نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: دفاع از تمام مظلومان جهان از اصول خدشه ناپذیر نظام اسلامی است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی شود.
وی وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از نعمت های بزرگ الهی برای ملت ایران توصیف کرد و با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی اضافه کرد که با درایت رهبری و برخورد قاطع ایشان، تمام دسیسه های بدخواهان این نظام الهی خنثی و در نطفه خفته شده است.
امام جمعه قصرشیرین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به مسئولان تذکر داده اند که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و نیست و نمونه عینی آن را در بحث پرونده هسته ای مشاهده کرده ایم.
حجت الاسلام ملکی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تمام معادلات جهانی پیش بینی درستی دارند و موضع گیری های ایشان در موضوع های مختلف حکیمانه است و دشمنان نیز به درایت رهبری اعتراف کرده اند.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.