به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمودرضا مرادی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه جمعی از معاونان و روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سرسرای اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) افزود: در راستای اجرای طرح نظام سلامت، معاونت درمان دانشگاه نقس حساس و مهمی بر عهده دارد که در قدم اول تقویت و حمایت همه جانبه از این معاونت در دستور کار دانشگاه است.
او یادآور شد که مردم و مسئولان بر سر فعالیت های حوزه معاونت درمان دانشگاه حساس هستند و اقدامات این معاونت بازخورد بیرونی دارد که در صدد هستیم آن را بیش از گذشته تقویت کنیم.
او درادامه سخنان خود معاونت ها و دانشکده ها را بازوان اجرایی و تاثیرگذار دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم دانست و گفت: همه ارکان دانشگاه مورد توجه جدی هستند و باید با تعامل و همفکری زمینه را برای رشد کمی و کیفی دانشگاه در همه بخش ها فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه دانشگاه نیاز به رشد رو به جلو دارد تاکید کرد که با هم اندیشی اعضای هیات رئیسه دانشگاه به این نتیجه رسیدیم که باید تغییرات در سطح معاونت ها و دانشکده ها ایجاد کنیم و دانشگاه را برای فعالیت های بزرگتر و مهمتر آماده نماییم.
وی در مورد معاونت آموزشی با بیان اهمیت مقوله آموزش یادآور شد که انتظار ما این است که ایجاد رشته های موردنیاز پیگیری شود، تعداد بیمارستان های آموزشی افزایش یابد و به بین الملی سازی دانشگاه و جذب دانشجویان خارجی توجه جدی شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به اهمیت فعالیت های معاونت تحقیقات و فناوری اشاره کرد و گفت: این معاونت باید شرایط را برای تولید علم و مقاله تسهیل کند و پژوهش های کاربردی مبتنی بر نیازهای جامعه را مورد توجه قرار دهد.
مرادی در حوزه معاونت درمان نیز گفت: اورژانس بیمارستان ها را سامان دهی می کنیم و تلاش می کنیم با تعریف فرآیندهای درست هزینه ها را کاهش و سطح درآمد بیمارستان ها را افزایش دهیم.
در این مراسم معاونان سابق و جدید و روسای دانشکده ها به بیان عملکرد کاری خود و ارائه برنامه های آتی پرداختند و در پایان حکم خود را از دستان مسوولان دانشگاه دریافت نمودند.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.