علیمراد مرادی مجد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از چندی پیش کار اصلاح و بهینه سازی روشنایی مسیر زائران اربعین از کنگاور تا قصرشیرین آغاز شده و تاکنون مقدار زیادی از آن انجام شده است.
وی همچنین تامین برق و روشنایی 20 موکب برای زائران اربعین حسینی از مسیر قصرشیرین تا مرز خسروی را از دیگر اقدام های در دست اجرای شرکت توزیع برق استان عنوان کرد.
مرادی مجد اظهار کرد: در همین راستا چهار دستگاه دیزل ژنراتور برای مراکز اضطراری مسیر قصرشیرین به خسروی برای روشنایی معابر در صورت قطع شدن برق اختصاص داده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه یکی از نیازهای اصلی زائرین را پارکینگ خودرو اعلام کرد و گفت: تامین روشنایی 140 هکتار از پارکینگ های مختص به زوار اربعین توسط برج های نوری با اعتباری بالغ بر30 میلیارد ریال نیز در حال انجام است.
وی ادامه داد: فعالیت موردنظر دیگر تقویت شبکه 20 کیلو ولت خسروی است که به همین منظور 17 کیلومتر خطوط فشار متوسط هوائی جهت افزایش قابلیت اطمینان برق مسیر قصرشیرین به خسروی پیش بینی شده است.
مرادی مجد در پایان ظرفیت پست های توزیع برق در استان کرمانشاه را 2 هزار و هفت مگاولت آمپر عنوان کرد و گفت: تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مرز 735 هزار مشترک فراتر رفته است.
برای مراسم اربعین حسینی سال 96 قرار است بین 300 تا 400 هزار زائر از استان های مختلف کشور از مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین تردد کنند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.