به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز چهارشنبه در همایش روحانیون و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه جوانرود برگزارشد، افزود: مردم منطقه و روحانیون و نخبگان جامعه باید باید مواظب نقشه های اسرائیل برای ایجاد تفرقه میان مسلمان باشند.
وی یادآور شد: همه ما باید با وحدت و انسجام در مقابل نقشه ها و توطئه های اسرائیل و آمریکا بایستیم.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ضرورت دشمن شناسی و دشمن ستیزی تاکید کرد و گفت: فتنه جدیدی در کشور همسایه ما در حال شکل گیری است که اسرائیل پرچمدار آن است.
سرهنگ فرامرز باوندپورافزود: همه ما باید مواظب دست های پنهان اسرائیل در منطقه باشیم و مردم را آگاه کنیم، فتنه ای که در حال شکل گیری است هیچ سودی برای کشورهای مسلمان ندارد.
وی اظهار داشت: باید با تمام قدرت در مقابل نقشه های آمریکا و اسرائیل بایستیم.
سرهنگ باوندپور با بیان اینکه اقتدار امروز ما در دنیا باعث عصبانیت دشمن شده است، خاطرنشان کرد: اقتداری که دشمن نشانه گرفته است از منطق سیاسی ما دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود هم با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دستاوردهای دفاع مقدس را یادآورشد و گفت: امروز که دشمن از نبرد فیزیکی با ملت و نظام ما ناکام شده است با انواع توطئه های جنگ نرم فرهنگ و هویت ما را نشانه گرفته است.
سردار ناصر باباخانی با اشاره به نقشه شوم اسرائیل در شمال عراق افزود: هنوز که توطئه داعش در منطقه تمام نشده است، اسرائیل و استکبار جهانی به دنبال تفرقه قومیتی در منطقه هستند که باید مواظب توطئه های آنان باشیم.
وی به نقش امنیت در ابعاد مختلف اشاره کرد و یادآور شد: پیشرفت، آبادانی، زندگی و دینداری در سایه امنیت امکان پذیر است وهمه برای تامین امنیت باید تلاش کنیم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.