حسین ویسمرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای اجرای 160 طرح در بخش های عمران روستایی، عمران شهری و کشاورزی هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در بخش عمران روستایی 60 طرح با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 223 میلیون ریال توسط دهیاری ها و با نظارت بخشداری های شهرستان اجرا شده است.
فرماندار روانسر در خصوص آب رسانی به روستاهای شهرستان روانسر نیز اظهار داشت: در این مدت 16 روستای مجتمع آب رسانی زالوآب و روستاهای گراب علیا و گراب سفلی نیز از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شده اند.
ویسمرادی ادامه داد: در حوزه عمران شهری نیز هشت طرح عمرانی در شهرهای روانسر و شاهو با 30 میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز بیش از 38 میلیارد و 882 میلیون ریال برای احداث 2 واحد مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در روستاهای خرم آباد علیا و بابا حیران، اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح 341 هکتار، احداث پروار بندی بره 200 راسی در مسکین آباد، مکانیزاسیون 12 دستگاه ادوات کشاورزی و توزیع بذر یارانه ای گندم، جو و کلزا هزینه شده که اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 74 نفر را فراهم کرده است.
ویسمرادی، گاز رسانی به 10 روستای شهرستان، خرید شش واحد مسکونی برای محرومین و معلولین تحت پوشش بهزیستی، تاسیس 2 خانه مسافر در شهر روانسر و روستای قوری قلعه، آغاز به کار و راه اندازی چهار واحد تولیدی در شهرک صنعتی روانسر، اجرای مرحله اول تعریض و روکش آسفالت محور حسن آباد – روانسر و روانسر سه راهی بنچله، اجرای طرح جنگلکاری مشارکتی در سطح یک هزار و 110 هکتار، بهره برداری از طرح های هادی از جمله مهمترین طرح هایی هستند که در این شهرستان به بهره برداری رسیده اند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.