به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب افزود: رییس جمهوری آمریکا در حالی ایران را تروریست قلمداد می کند که خود پرچمدار حمایت از گروه های تروریستی در منطقه است.
وی اظهار داشت: حمایت دولت آمریکا از گروه های تروریستی و تکفیری داعش در منطقه و سکوت آنها در برابر جنایت های رژیم کودک کش اسراییل، موید همین مطلب مهم و اساسی است.
وی ادامه داد: آمریکایی ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم علاوه بر این که توانست به غنی سازی 20 درصد دست یابد، به شکوفایی علمی رسید و در اوج تحریم های ظالمانه کشور را ساخت.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: با وجود این که آژانس بین المللی انرژی اتمی در هشت نوبت پایبندی ایران را به مفاد برجام هسته ای تایید کرده است، آمریکایی ها با بهانه های واهی به دنبال خروج از توافق هسته ای و یا گرفتن امتیاز بیشتر از کشورمان هستند.
حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است.
وی مقابله با صدور انقلاب، تجزیه و تصرف قلمرو ارضی ایران و رهبری جهان عرب را از مهمترین اهداف رژیم بعث عراق در حمله به ایران توصیف کرد.
وی حفظ و تقویت روحیه انقلابی و تجربه دفاع از هویت خود را از جمله دستاوردهای ارزشمند هشت سال جنگ تحمیلی ذکر کرد و گفت: در سایه ترویج و نهادینه شدن روحیه شهادت طلبی، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد و در بخش های مختلف به پیشرفت های شگرفی نیز دست یافته است.
در پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران سرپل ذهابی در محکومیت مواضع اخیر رییس جمهوری آمریکا نسبت به ملت بزرگ ایران اسلامی راهپیمایی کردند.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.