داوود یاوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: خبرنگاران استان کرمانشاه می توانند آثار خود را در موضوعات 'نقد سیاست‌های غلط اجرایی در حوزه فقرزدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه‌ نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها، زندگی زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست و نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت' به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: این آثار باید در یکی از قالب های گفت و گو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز تهیه شده باشد.
یاوری خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه تا دهم مهر امسال فرصت دارند حداکثر 2 اثر خود را در محورهای مشخص ‌شده‌ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: فرم شرکت در جشنواره و مقررات از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت 'تامین 24' به آدرس www.tamin24.ir قابل دسترسی است.
یاوری خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیز روز 25 مهر همزمان با روز جهانی مبارزه با فقر در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.