به گزارش خبرنگار ایرنا؛ اسدالله رازانی روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی کرمانشاه؛ از مدیران اداره کل امور مالیاتی استان خواست نه چنان به واحدهای تولیدی برای اخذ مالیات فشار بیاورند که واحد به تخلف روی بیاورد و نه اینکه از اخذ مالیات چشم پوشی کرد بلکه حد وسط و اعتدال را در نظر گرفت.
وی با بیان اینکه چرخ اقتصاد کشور باید بچرخد گفت: مالیات یکی از راه های تامین درآمد دولت است و از سوی دیگر باید به فضای کسب و کار استان نیز توجه شود.
وی از ماموران مالیاتی استان نیز خواست در مراجعه به واحدهای تولیدی با تولیدکنندگان رفتار مناسب تری داشته باشند.
استاندار کرمانشاه همچنین به بروز مشکلاتی برای شرکت بازیافت زباله کرمانشاه در زمینه پرداخت مالیات نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت در زمینه بازیافت زباله در سطح کشور رتبه پنجم را دارد و مشکل زباله کلانشهر کرمانشاه را نیز به خوبی برطرف کرده و از این رو همه دستگاه ها باید برای رفع مشکلات این شرکت تلاش کنند.
او با بیان اینکه استانداری شهرداری را در زمینه رفع مشکلاتش کمک می کند از شهردار کرمانشاه خواست بدهی های خود به شرکت بازیافت را پرداخت کند تا مشکلات این شرکت برطرف شود.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت هم اکنون بیش از یک هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از 30 هزار نفر اشتغالزایی فعال است.
براساس اعلام مسئولان مالیاتی در پنج ماه گذشته 145 میلیارد ریال مالیات در استان کرمانشاه وصول شده و استان در این زمینه رتبه آخر کشور را دارد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.