سالار احمد زاده روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رشته کباده حامد عباسی از استان همدان موفق شد در رده سنی 19 تا 31 سال عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
وی یادآوری کرد: در این رشته و در رده سنی 31 تا 40 سال سیدمحسن جوادی از استان فارس توانست قهرمان شود.
احمد زاده گفت: در رشته کباده و در هر 2 رده سنی هیچ کدام از ورزشکاران موفق به کسب مقام های دوم و سوم نشدند.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان کرمانشاه ادامه داد: در رشته سنگ و در رده سنی 19 تا 31 سال جواد زارع شاهی از استان یزد توانست مقام قهرمانی را بدست آورد.
وی افزود: صادق رهنما از استان کرمانشاه و افراسیاب صالحی از استان کرمان نیز مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
احمد زاده در خصوص رقابت های رشته سنگ رده سنی 31 تا 40 سال نیز گفت: علیرضا گلشیرازی از استان اصفهان قهرمان شد و جواد فرخی از استان فارس توانست بر روی سکوی دوم قرار بگیرد، ضمن اینکه دیگر ورزشکاران شرکت کننده موفق به کسب مقام سوم نشدند.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان کرمانشاه ادامه داد: در رقابت های رشته میل بازی که در رده سنی 31 تا 40 سال برگزار شد، ابوالفضل طاووسی از استان اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد.
وی افزود: طاها بهارمست از کردستان نیز مقام نایب قهرمانی را بدست آورد و دیگر ورزشکاران شرکت کننده در این رشته با توجه به عدم دست یابی به امتیازات لازم از کسب مقام سوم بازماندند.
احمد زاده ادامه داد: رقابت های کشتی پهلوانی در اوزان 60 کیلوگرم، 70 کیلو، 80 کیلو، 90 کیلو و 90+ کیلوگرم نیز امروز (پنجشنبه) برگزار شود.
وی در پایان گفت: رقابت های پهلوانی کشور با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف کشور در سرسرای شهید شهبازی شهرستان اسلام آبادغرب امشب پایان می یابد.
شهرستان اسلام آبادغرب در 50 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.