به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدار فینال رقابت های لیگ دسته دوم والیبال جوانان کشور، تیم خراسان رضوی موفق شد با حساب '3 بر 2' کرمانشاه میزبان مسابقات را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی بایستد.
تیم کرمانشاه در حالی این مسابقه را به حریف خود واگذار کرد که 2 ست نخست را به سود خود پایان داده بود اما حریف مشهدی از ست سوم به خود آمد و در نهایت نیز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
در رقابت های لیگ دسته دوم والیبال جوانان کشور 10 تیم حضور داشتند که در گروه اول تیم های خراسان رضوی، گیلان، بوشهر، مرکزی و قم و در گروه دوم تیم های کرمانشاه، خوزستان، کرمان، یزد و کردستان با یکدیگر رقابت کردند.
در پایان دور مقدماتی، تیم های خراسان رضوی و گیلان از گروه اول و کرمانشاه و کرمان از گروه دوم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را پیدا کردند.
در این مرحله خراسان رضوی ' 3 بر صفر' کرمان را شکست داد و کرمانشاه نیز ' 3 بر یک ' از سد گیلان عبور کرد تا صعودشان به لیگ دسته اول قطعی شود.
در دیدار رده بندی نیز تیم گیلان با حساب '3 بر یک' کرمان را شکست داد و عنوان سومی لیگ دسته دوم جوانان کشور را کسب کرد.
مهدی نصوری، امیر حسین عبدی، عرفان کیهان زاده، امیر حسین شریفی، محمد حسین دوبرادران، ادیب نیکونژاد، امیر حسین خدایی، علی انتظاری، علیرضا بابایی، هادی رنجبر، فرهان فیضی و محمد عزیزی نفرات تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته دوم را تشکیل می دادند.
هدایت تیم والیبال جوانان کرمانشاه بر عهده 'فرهمند سال افزون' به عنوان سرمربی و 'سجاد مولوی' به عنوان مربی قرار داشت.

** سطح کیفی مسابقات لیگ دسته دوم بسیار بالا بود
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، از سطح کیفی رقابت های لیگ دسته دوم کشور ابراز رضایت کرد و گفت: این مسابقات با حضور 10 تیم خوب کشور برگزار شد و شاهد رقابت های نزدیکی بودیم.
محمد منصوری افزود: والیبال ایران در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته که نتیجه آن حضور در بین قدرت های والیبال جهان و به تازگی نیز با شکست تیم های قدرتمند ایتالیا و آمریکا نمود پیدا کرد.
وی همچنین از رضایتمندی نماینده فدراسیون و تیم های شرکت کننده از نحوه میزبانی تیم کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشحالم که توانستیم میزبان خوبی برای این رقابت ها باشیم.
منصوری در ادامه با قدردانی از زحمات بازیکنان تیم کرمانشاه به خاطر ارائه بازی های خوب، افزود: همه بازیکنان عالی ظاهر شدند و نشان دادند که آینده درخشانی دارند و می توانند پیراهن تیم ملی را برتن کنند.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین با تقدیر از سال افزون و مولوی مربیان تیم کرمانشاه، در خصوص دیدار فینال که بین تیم های خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار شد، گفت: در حالی که تیم ما 2 ست نخست را به سود خود پایان داده بود بازیکنان کار را تمام شده تصور کردند و در ست های بعدی آن اقتدار لازم را نداشتند و در نهایت نیز نتیجه را به حریف واگذار کردند.
وی یادآوری کرد: البته تیم خراسان رضوی نیز از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و در مجموع نیز با تجربه تر از بازیکنان ما بودند.
منصوری در پایان گفت: با دیدن بازی تیم جوانان کرمانشاه به آینده والیبال استان بسیار امیدوار شدم و مطمئنم اگر مشکلات مالی رفع شود می توانیم حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.
رقابت های والیبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از 18 تا 23 شهریور در سالن ورزشی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.