مدیرعامل تیم آتلیه طهران قم در این زمینه گفت: این مسابقه قرار بود ساعت 18 امروز پنجشنبه هشتم تیرماه در سالن بهزیستی قم برگزار شود که با تصمیم شورای تامین استان لغو شد.
رسول قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: شورای تامین استان به دلیل مناسب نبودن مسیر سالن مسابقه( سالن بهزیستی)، این بازی را لغو کرد و برگزاری این مسابقه به زمان دیگر موکول شد.
وی ادامه داد: به دلیل برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام راحل در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، امکان برگزاری مسابقات فوتسال در این مکان در هفته جاری امکان پذیر نشد.
قلی زاده با بیان اینکه فدراسیون با لغو بازی آتلیه طهران و مقاومت قرچک موافقت کرد، گفت: هیچ گونه کسر امتیازی در کار نیست چرا که تیم ها در سالن حاضر نشدند که چنین اتفاقی بیفتد.
گقتنی است: بازی دو تیم فوتسال هیات فوتبال قم و گیتی پسند اصفهان نیز روز گذشته در قم لغو شده بود.
هفته اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور از روز گذشته آغاز و دو نماینده قم در لیگ برتر بازی های آنها در خانه بود که هر دو مسابقه به دلیل آماده شدن سالن شهید حیدریان برای مسابقات کشتی یادگار امام راحل، لغو شد.
دو تیم سالن بهزستی قم واقع در بلوار امام علی را برای جایگزینی سالن شهید حیدریان پیشنهاد داده بودند که با مخالفت شورای تامین مواجه شد.
بر اساس این گزارش، کمربندی یا بلوار امام علی (ع) قم در سال گذشته بیشترین آمار تصادف ها را به خود اختصاص داد.
7401/ ۶۱۳۳/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.