به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین واحد صنعتی افتتاح شده سیلوی 25 هزار تنی در شهرستان کنگاور بود که با حضور نیک کردار معاون عمرانی استانداری، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به افتتاح سیلوی 25 هزار تنی شرکت خوراک دام و طیور پارس غرب در کنگاور اشاره کرد و گفت: این طرح با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی افتتاح شد.
نعمت الله حقیقی افزود: این سیلو زمینه اشتغال 15 نفر از اهالی منطقه را به صورت مستقیم فراهم می کند.
همچنین در حاشیه افتتاح این سیلوی 25 هزار تنی، خط تولید مدرن شرکت گلچین آرد نیز با سرمایه گذاری 65 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
پروژه افتتاح شده دیگر مربوط به کارگاه بتن آماده در شهرستان پاه بود که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار و جمعی دیگر از مقامات محلی مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گفته حقیقی این کارگاه زمینه اشتغالزایی 20 نفر در شهرستان پاوه را فراهم می کند.
وی اظهار کرد: برای راه اندازی این طرح از تسهیلات بانکی استفاده نشده و تنها با سرمایه شخصی این کارگاه را در شهرک صنعتی پاوه احداث کرده است.
وی افزود: هم اکنون حدود 70 هزار نفر در بخش تجارت، 30 هزار نفر در بخش صنعت و 2 هزار و 500 نفر در بخش معدن در استان کرمانشاه به صورت مستقیم و همچنین تعدادی زیادی به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.
در استان کرمانشاه بیش از یک هزار پروانه بهره برداری صادر شده است.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.