به گزارش ایرنا، استاندار فارس در سخنانی در آیین بهره برداری از این واحدهای تولیدی گفت: این واحدها برای 126 نفر شغل ایجاد کرده اند و با بهره گیری از تسهیلات رونق تولید به ثمر نشستند.
سید محمد علی افشانی افزود: دولت اعتبار 16 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از رونق تولید اختصاص داده است و استان فارس با جذب 630 میلیارد تومانی در سال 95، رتبه نخست کشور را به دست آورد.
استاندار فارس گفت: 64 طرح تولیدی امسال به مناسبت هفته دولت در فارس به بهره برداری می رسند که همه آنها از تسهیلات رونق تولید بهره گرفته اند.
وی بیان کرد: حمایت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در سال های گذشته از اولویت های دولت بوده است و برای رونق این واحدها، منابعی تعریف شد که در قالب تسهیلات رونق تولید به واحدها پرداخت می شود تا آنها حرکت خوبی را در عرصه تولید آغاز و فارغ التحصیلان رشته های تخصصی را جذب کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در سخنانی در این آیین گفت: 64 طرح تولیدی که روز پنجشنبه در نخستین روز هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسند، با اعتباری افزون بر 430 میلیارد تومان اجرایی و تکمیل شده اند.
علی همتی افزود: طرح فولاد نی ریز که از تسهیلات رونق تولید برخوردار شده است نیز در آینده نزدیک در شرق استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته وی، هم اینک چهار هزار واحد صنعتی در استان فارس فعالیت دارند که از این تعداد، 115 واحد در صنایع بزرگ و بقیه واحدهای کوچک و متوسط هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: از 98 هزار نفر شاغل در بخش صنعت استان، 45 هزار نفر در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مشغول فعالیت هستند و سایر افراد در واحدهای صنعتی بزرگ کار می کنند.
در این آیین که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، هشت واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز به بهره برداری رسید.
واحدهای تولیدی انواع سرکابل برق، کارتن سازی و تولید غذای آماده از جمله این واحدها بود.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.