به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این آئین گفت: تنها یک کیلومتر از بزرگراه راه کربلا در مسیر اسلام آباد غرب تا سرپل ذهاب باقی مانده که تا پایان شهریور امسال این مسیر نیز تکمیل و به بهره برداری می رسد.
مسعود شریفی، مسیر اسلام آباد تا سرپل ذهاب که امروز افتتاح شد یک یاز نقاط حادثه خیر بود که بنا به درخواستهای مردمی و نمایندگان مردم استان در اولویت بهره برداری قرار گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود کفت که در هفته دولت بیش از 76 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی در استان افتتاح می شود.
شریفی اظهار کرد: 40 کیلومتر پروژه بزرگراهی، 76 کیلومتر راه شامل احداث چهار کیومتر راه اصلی محور جوانرود – ثلاث ، 49 کیلومتر عملیات بهسازی و روکش راه های فرعی در محور قلعه شاهین – پادگان ابوذرشهرستان سرپل ذهاب ، گهواره –تختگاه و گهواره – زاوله در دالاهو ،لکه گیری و روکش مسیر قلقله-بزمیرآباد در ثلاث باباجانی ، همچنین عملیات بهسای و آسفالت23 کیلومتر راه روستایی در شهرستان های اسلام آباد غرب ، صحنه و سرپل ذهاب را از جمله این طرح ها ذکر کرد.
وی در مجموع اعتبار هزینه شده راه های اصلی ، فرعی و روستایی مذکور را بیش از 235 میلیارد ریال اعلام کرد.
جاده ارتباطی کرمانشاه تا قصرشیرین در قالب بزرگراه کربلا بیش از 170 کیلومتر مسافت دارد که بخشی از آن به صورت بزرگراه است ولی قسمت هایی از آن همچنان جاده دو طرفه و پرتردد است.
3209/3033خبرنگار:عباداله آذرگون **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.