به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان هرسین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت افزود: ساخت بزرگراه هرسین به پلیس راه در طول پنج ماه گذشته رشد 60 درصدی داشته است و در حوزه های روستایی نیز با گازرسانی به 47 روستا و بهسازی و مرمت همه راه های روستایی ،گردنه ها و مسیرهای سخت گذر بخش های مرکزی و بیستون زمینه تحول و توسعه در روستاها را فراهم ساخته ایم.
وی در ادامه سخنان خود از حضور نیافتن تعدادی از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر بیستون در راستای انتخاب اعضای هیأت رئیسه انتقاد کرد و گفت: این موضوع بر خلاف دموکراسی و خیانت به آراء ، اطمینان و اعتماد مردم است چون به برکت انقلاب اسلامی و مطابق اصل 100 قانون اساسی اداره امور شهرها از طریق انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهرها به مردم سپرده شده است.
وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت و وظائف قانونی خود در انتخاب شهرداران استفاده می کنم و در این راه با هیچکس مماشات نخواهم کرد چون شهرستان هرسین تحمل خسارات دیگری ندارد.
فرماندار هرسین درادامه سخنان خود گفت: شهید رجایی با سخنرانی به یاد ماندنی و تاریخ ساز خود در 26 مهرماه سال 1359 در جمع کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل و نشان دادن آثار شکنجه های دوران رژیم منحوس پهلوی بر روی بدنش حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی را به تمام دنیا اعلام کرد و این کار را فقط کسانی می توانند انجام دهند که روحیه انقلابی داشته باشند.
شاه آبادی با اشاره به اینکه مسئولان می باید سیره عملی و رفتار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند ادامه داد: رفتار مسئولان باید به گونه ای باشد که مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار کنند و مردم نیز نباید بداخلاقی و ضعف مسئولان را به پای نظام ، اسلام و مکتب بگذارند.
شاه آبادی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از آنان به عنوان نمونه بارز ساده زیستی و پیرو ولایت حضرت علی (ع) و ولایت مطلقه فقیه یاد کرد و گفت: از مهمترین ویژگی های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر تبعیت محض از سیره امام علی (ع) و ولایت فقیه بود که با دوری از هرگونه تجمل گرایی و تشریفات در حین خدمت بی منت به مردم به شهادت رسیدند و شهادت آنان جریان تازه ای در رگ های انقلاب جاری کرد و مسئولین را مصمم تر ساخت.
او همچنین از دکتر رازانی استاندار و سلیمانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به خاطر حمایت و نگاه ویژه آنان به شهرستان هرسین قدردانی کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.