به گزارش خبرنگار ایرنا؛ کلینیک جامع تخصصی بوستان از محل مصوبات سفر سال 90 رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و 140 میلیارد ریال اعتبار در پنج طبقه ساخته و در سفر فروردین امسال وزیر بهداشت به استان افتتاح شد.
دکتر علی سروش روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت بسیار خوب این کلینیک و نقش آن در کاستن بار ترافیکی و شلوغی و ازدحام در مرکز شهر افزود: این کلینیک بیش از 60 مطب تخصصی دارد و مکان بسیار مناسبی برای فعالیت پزشکان است.
وی اظهار کرد که اکنون با وجود تعدادی ظرفیت خالی، پزشکانی که در کلینیک های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شاغل هستند می توانند درخواست کتبی خود را به مدیریت کلینیک بوستان ارائه نمایند.
کلینیک بوستان در 2 نوبت صبح وعصر فعال است که در نوبت صبح کلینیک های نورولوژی عفونی، نوارعصب و عضله، نوار مغز، ENT، روماتولوژی، غدد، ریه، گوارش، نفرولوژی، انکولوژی، پوست، نوروسرجری، طب ورزشی، توانبخشی و روانپزشکی و در نوبت بعد ازظهر کلینیک های ویژه جراحی عمومی رادیوتراپی، اتنکولوژی، عفونی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی و سونوگرافی فعال است.
8066/3033 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.