عزت الله پرنیان روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمد خالوندی و مهران نکویی مجد ورزشکاران کرمانشاهی هستند که به همراه 18 ورزشکار دیگر عازم رقابت های جهانی لندن شده اند.
وی ادامه داد: خالوندی در ماده پرتاب نیزه و نکویی مجد نیز در ماده پرتاب وزنه حضور دارند و برای کشورمان تلاش می کنند.
پرنیان در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان کرمانشاهی اعزام شده به رقابت های جهانی گفت: خوشبختانه هردوی آن ها قبل از اعزام از وضعیت روحی و آمادگی خوبی برخوردار بودند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه یادآوری کرد: محمد خالوندی که شانس اول کسب مدال طلاست و نکویی مجد هم با توجه به تمرینات خوبی که پشت سرگذاشت شانس زیادی برای کسب مدال دارد.
وی افزود: آخرین رویداد مهمی که خالوندی و نکویی مجد در آن حضور یافتند به رقابت های پارالمپیک 2016 ریو برمی گردد که خالوندی توانست با پرتابی به طول 46 متر و 12 سانتی متر مدال طلای پرتاب نیزه و نکویی مجد نیز با پرتابی به طول 14 متر و 54 سانتی متر مقام چهارم آن رقابت ها را کسب کنند.
پرنیان اظهار کرد: اگر این 2 ورزشکار کرمانشاهی موفق به تکرار رکوردهای خود شوند احتمال کسب مدال توسط آن ها بسیار زیاد است.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان یادآوری کرد: رقابت های دو و میدانی معلولان جهان که با حضور بیش از یک هزار و 300 ورزشکار از یکصد کشور جهان برگزار می شود حکم انتخابی رقابت های المپیک 2020 توکیو را نیز دارد.
وی در پایان اظهار داشت: رقابت های دو ومیدانی معلولان جهان از 23 تا 31 تیر در استادیوم المپیک شهر لندن برگزار می شود.
تیم ایران با 20 ورزشکار متشکل از جواد حردانی، علی اصغر جوانمردی، محسن کائیدی، محسن مجیدی، سجاد محمدیان، علیرضا مختاری، هاشمیه متقیان، مهران نکوئی مجد، حامد امیری، سامان پاکباز، سیامک صالح فرج زاده، مهدی علیزاده، اسداله عظیمی، عبداله حیدری، امان اله پاپی، محمد خالوندی، جلیل باقری جدی، علی محمدیاری، سجاد نیک پرست و فاطمه منتظری به این رقابت ها اعزام شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.