به گزارش ایرنا، شهردار گناوه در این نشست گفت: یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری در کنار توجه به طرح های عمرانی شهر حمایت از رشته های ورزشی است.
حسین حسن زاده افزود: ورزشکاران این شهرستان ازجمله معلولان در رقابت های جهانی و آسیایی به عنوان نماینده ایران صاحب مقام های برتر شدند و تا جایی که در توان داریم باید به آنان کمک کنیم.
وی اظهارکرد: هر شهروندی در شهر خود به نیازهایی جدا از فیزیکی و عمرانی که به روح و روان کمک و از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند نیاز دارد تا همیشه پویا و سرزنده بماند.
شهردار گناوه گفت: توجه و اهتمام به عرصه های ورزشی باعث شادابی و نشاط جامعه و انگیزه بیشتر برای پیشرفت و وجه هویت شهری و ورزشکاران علاقمند می شود.
وی اظهارکرد: اگرچه حمایت از ورزشکاران بویژه مدال آوران برعهده اداره ورزش وجوانان است اما شهرداری وظیفه خود می داند که در این زمینه مساعدت کند.
حسن زاده گفت: باتوجه به اینکه قراراست تیم دو و میدانی معلولان این شهرستان به عنوان نماینده ایران در رقابت های جمهوری چک شرکت کند شهرداری 200 میلیون ریال به بازیکنان این تیم کمک می کند و در زمان برگشت نیز از آنان بطور ویژه تجلیل خواهد کرد.
رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: شهرداری بندرگناوه همواره از ورزشکاران این شهرستان ازجمله معلولان حمایت و پشتیبانی کرده است.
محمدرضا ابراهیم زاده افزود: ورزشکاران معلول استان در چندسال اخیر به مقام های مهم در سطح جهان، آسیا و کشوری و در چندین رشته صاحب نام هستند که شهرستان گناوه سهم بسزایی در این عرصه داشته است.
وی گفت: حضور سجاد نیک پرست از گناوه در رقابت های جهانی دو و میدانی معلولان در کشور انگلستان و کسب چندین مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران دو و میدانی کار معلول در مسابقات کشورهای اسلامی از جمله افتخارات ورزشکاران گناوه در یک ماه اخیر بوده است.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه تیم ملی بامحدودیت هایی برای اعزام به مسابقات برون مرزی روبرو است از فدراسیون درخواست کردیم که ورزشکاران معلول گناوه ای را به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی معرفی کند که موافقت خود را با حضور در مسابقات دوومیدانی بین المللی معلولان در جمهوری چک اعلام کرد.
رئیس بنیادشهید و امورایثارگران گناوه هم از تلاش و پیگیری های رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر که منجر به کسب موفقیت های بزرگ در میادین بین المللی شده تقدیر کرد.
محمد قائدی افزود: شهردار این بندر همیشه نگاه و حمایت خاصی از قشر ایثارگر و شاهد و فرهنگ شهادت داشته است.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه هم گفت: ورزش این شهرستان از ورزش های فعال استان بوشهر است و ورزشکاران بویژه معلولان در چندسال اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند و در در میادین جهانی افتخار نصیب کشور کردند.
رحمان عمادی افزود: شهرداری در زمینه ایجاد زیرساخت های ورزشی حمایت های خوبی کرده که تامین زمین برای احداث سالن ورزشی بانوان این شهرستان نمونه ای از آن است.
در پایان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر بپاس حمایت های شهردار گناوه از ورزشکاران لوح سپاس به ایشان اهداکرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.