به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از نقطه صفر مرزی گیلانغرب در جمع نیروهای مسلح افزود: با حضور مقتدر نیروهای مسلح ارتش و مرزبانی که به امر تامین امنیت منطقه، استان و کشور مشغول هستند، نیروهای ما به صورت کامل در مرزهای استان کرمانشاه استقرار یافته اند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
وی بیان کرد: با استقرار کامل نیروهای مسلح در نوار مرزی استان کرمانشاه، امکان رصد هر جنبنده ای در سراسر نوار مرزی به خوبی فراهم است.
وی با بیان اینکه به دلیل حساسیت های موجود در آن سوی مرز عراق، هر نوع تحرکی در تمام نوار مرزی شهرستان گیلانغرب رصد می شود و تحت کنترل است، ادامه داد: در صورت لزوم با هوشیاری نیروهای مسلح مستقر در نوار مرزی، با هر تحرک مشکوکی به شدت برخورد می شود.
استاندار کرمانشاه گفت: استقرار خوب مجموعه نیروهای مسلح در منطقه مایه خرسندی و امیدوار کننده است و با توجه به بازدیدی که از بخش های مختلف خط مرزی ، تاسیسات، امکانات و نحوه استقرار نیروها صورت گرفت، جای هیچ گونه نگرانی نیست.
رازانی اضافه کرد که ملت ما همچنان که در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز قدردان نیروهای مسلح بوده اند، اکنون نیز به خوبی قدرشناسی می کنند چرا که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کار تامین امنیت در نوار مرزی را به طور کامل برعهده دارند.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.