به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ 'رضا شیرزادی' اعلام کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرک مهدیه کرمانشاه ماموران کلانتری 15 شریعتی به سرعت راهی محل حادثه شدند.
وی افزود: با توجه به گستردگی درگیری در این منطقه نیروهایی از کلانتری های اطراف نیز به منظور ایجاد آرامش در منطقه اعزام شد و در نهایت با اجرای یک عملیات منسجم، هفت نفر از عوامل دخیل در نزاع دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده ای هنجارشکن آرامش و نظم عمومی را مختل و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند.

**کشف 24 دستگاه کولرگازی قاچاق در سرپل ذهاب
فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب نیز گفت: 24 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش 480 میلیون ریال کشف و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شده است.
سرهنگ محمدرضا یاری افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تردد خودروی ایسوز حامل کالای قاچاق در محور اصلی سرپل ذهاب، عوامل انتظامی بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و خودروی مذکور را شناسائی و توقیف کردند.
وی افزود: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت، خودروی مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن 24 دستگاه کولر گازی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پیش از این سابقه کیفری نداشته است، گفت: ارزش تقریبی کالای مکشوفه 480 میلیون ریال برآورد شده است، متهم نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.