معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش ارسالی دوشنبه خود به ایرنا از قول فرمانده انتظامی شهرستان گراش اعلام کرد: در پی کسب گزارشی مبنی بر تردد 2 دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان، ماموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ علی بابایی افزود: ماموران وسایل نقلیه یاد شده را توقیف و در بازرسی از آنها 24 هزار کیلو گرم شکر و 21 هزار و 200 کیلوگرم برنج قاچاق فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف کردند.
وی، ارزش این کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و 820 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در ارتباط با این محموله های قاچاق 2 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان آباده عنوان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور آباده - اصفهان به سه دستگاه خودرو سنگین شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در بازرسی از این خودروها 450 کیلوگرم گردو، 6دستگاه اسکوتر، سه دستگاه پلی استیش، 6هزار و 11 دست لباس، 24 جفت کفش ورزشی، 20 دستگاه وای فای، پنج دستگاه موتورسیکلت، سه هزار و 200 نخ سیگار قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
او گفت: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق یک میلیارد و 929 میلیون ریال برآورد شده و در این زمینه نیز سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.