فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته کار بازشماری صندوق های اخذ رای شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه به اتمام رسید و صبح امروز نتایج کامل را در قالب صورتجلسه ای به هیات نظارت بر انتخابات استان ارسال کردیم.
وی ادامه داد: در بازشماری صندوق های اخذ رای، آراء 50 نامزد اول انتخابات مدنظر قرار گرفت که این کار در حضور هیات نظارت استان و شهرستان، نماینده دادستانی، هیات اجرایی، بازرسان ویژه و هیات بازرسی شهرستان صورت گرفت.
رنجبر تاکید کرد: پس از اعلام نظر هیات نظارت بر انتخابات استان، نتیجه بازشماری 446 صندوق اخذ رای به صورت رسمی از سوی هیات های نظارت و اجرایی انتخابات اعلام و به اطلاع عموم خواهد رسید.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه همچنین اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص نتیجه بازشماری صندوق های اخذ رای را کذب و فاقد هرگونه اعتبار دانست.
وی تصریح کرد: از مردم و نامزدهای انتخابات می خواهم تا به خبرهایی که از طریق مراجع غیررسمی اعلام می شود توجه نکنند و منتظر نظر هیات نظارت استان کرمانشاه باشند.
رنجبر در پایان گفت: تلاش هیات نظارت استان و هیات اجرایی شهرستان کرمانشاه اعلام هرچه سریعتر نتایج نهایی و قطعی بازشماری صندوق های اخذ رای است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.