علی حسین حسین زاده یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد نامزدهای این دوره شوراهای اسلامی شهر اهواز و حضور 600 نفر در این رقابت ها، همچنین وجود 413 صندوق رای در این شهر، احتمال دارد که نتایج این انتخابات تا فردا اعلام شود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، خواستار خودداری از گمانه زنی در مورد نتایج این انتخابات شد و افزود: از نامزدها و کسانی که در این انتخابات باشکوه شرکت کردند، خواهشمندیم که به گمانه زنی سایت ها و شبکه های اجتماعی توجه نکنند زیرا هیچکدام معتبر نیست و تنها نتایجی که توسط فرمانداری اهواز پس از شمارش صندوق های رای و تایید هیات های اجرایی و نظارت اعلام می شود، قابل قبول است.
وی با بیان اینکه در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تاخیری صورت نگرفته گفت: نتایج انتخابات دوره گذشته (دوره چهارم) نیز به دلیل گستردگی کار، بعد از چهار روز اعلام شده بود.
بر اساس این گزارش، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت برگزار شد.
751 نفر در این دوره شورای شهر اهواز نامزد شده بودند که با احتساب انصرافی ها و داوطلبان ردصلاحیت شده، 600 نفر در این انتخابات شرکت کردند.
انتشار لیست های غیررسمی از منتخبان شورای اسلامی شهر اهواز از روز گذشته در فضای مجازی، واکنش هایی در پی داشته و تعدادی از نامزدهای این دوره از انتخابات با مراجعه به فرمانداری نسبت به این مساله اعتراض کرده اند.

7151/6002
خبرنگار: نادره وائلی زاده**انتشار دهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.