سیدعباس حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مجموع، 125 شعبه در شهر گرگان پیش بینی شده است.
به گفته وی، در شهر گرگان اخذ رای در حوزه شورای شهر به صورت الکترونیکی و برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی و با تعرفه انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: انتخابات شورای شهر در شهرهای جلین، سرخنکلاته، قرق و روستاهای بخش های مرکزی و بهاران به صورت دستی خواهد شد و مردم برگه های رای خود را به صندوق می اندازند.
حسینی گفت: در 125 شعبه اخذ رای شورای شهر گرگان، 430 صندوق الکترونیکی تدارک دیده شده و هر شعبه بین 2 تا 5 صندوق الکترونیکی خواهند داشت تا مکانیزم برگزاری با مشکل و ترافیک مردمی مواجه نشود.
فرماندار گرگان افزود: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر گرگان، افراد کم سواد باید یک فرد امین و مورد اعتماد به همراه داشته باشند، زیرا هیچ یک از عوامل برگزاری حاضر در شعبات حق حضور در کنار افراد برای انتخاب نامزدها را ندارند.
وی بااشاره به حضور بسیاری از مردم در روزهای تعطیل و جمعه در تفرجگاه ها، گفت: به همین منظور در جنگل ناهارخوران گرگان یک شعبه ثابت و در پارک جنگلی النگدره (سروش جنگل) یک شعبه سیار پیش بینی شده که مردم با در دست داشتن شناسنامه می توانند به آن مراجعه و رای دهند.
وی اظهارداشت: برای راهنمائی مردم به محل شعبه های اخذ رای نیز نقشه جامع شعب سطح شهر تهیه و در فضای مجازی منتشر و بین نامزدها توزیع شده است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.