به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه همراه با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان شمیم مهر و شیرخوارگاه معتضدی بازدید کرد.
وی با قدردانی از کارکنان این 2 مرکز که خدمات ارزشمندی را به مخاطبین خود ارائه می کنند، گفت: اجر و پاداش این خدمات رسانی را تنها خداوند متعال می تواند بپردازد.
آیت الله علما ادامه داد: از یک سو در شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست نگهداری می شوند و از سوی دیگر در مرکز توانبخشی سالمندان نیز افرادی حضور دارند که به خوبی قادر به مواظبت از خود نیستند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: مراقبت از این افراد هم نیاز به انرژی و توان زیادی دارد و هم نیاز به امکانات مناسب که بودجه های دولتی عموما جوابگو نیست.
وی تصریح کرد: خیرین و همه کسانی که دارای توان مالی هستند می توانند در ماه مبارک رمضان به این مراکز کمک و در اجر و پاداش کارکنان آن ها سهیم شوند.
آیت الله علما در ادامه با حضور در جمع کارکنان شیرخوارگاه معتضدی و سالمندان مرکز شبانه روزی شمیم مهر با آن ها سخن گفت و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.