مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ذات سپاه پاسداران باید جریان‌ها را بشناسند و نباید جانبدار هیچ جریانی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده در نشست‌خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته عقیدتی سپاه پاسداران از 12 اردیبهشت اظهار داشت: سپاه پاسداران آماده جهاد در راه خدا بوده و پاسداری دستاوردهای خود را وظیفه‌ای شرعی تلقی می‌کنند .

وی افزود: آموزش عقیدتی و قرآنی به عنوان مولفه‌های قدرت سپاه پاسداران است که نمی‌تواند حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

طهرانی‌زاده تصریح کرد: اعتقاد به مبانی اسلام و ولایت‌فقیه لازمه حضور و فعالیت در سپاه پاسداران است چراکه عناصر سپاه نظر ولایت‌فقیه را به دیگر نظرها ترجیج می‌دهند.

وی افزود: مولفه‌های قدرت در دنیا موشک و انرژی هسته‌ای است اما مولفه‌های سپاه نماز، قرآن، دین و توسل به اهل‌بیت(ع) است که برگرفته از بیان نبوی پیامبر اکرم(ص) است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: یکی از بارزترین و شناخته شده‌ترین افرادی که می‌توان از آن به عنوان سمبل جهت‌دهی فرهنگی اصیل اسلامی معرفی کرد علامه مرتضی مطهری است زیرا وی با قلم و بیان خود در بسیاری از مسائل صاحب نظر بود.

وی با تاکید بر اهمیت شناساندن جریان‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران گفت: با توجه به ذات سپاه پاسداران باید جریان‌ها را بشناسند و نباید جانبدار هیچ جریانی باشد.

طهرانی‌زاده اذعان داشت: دفاع از مواضع انقلاب برای سپاه پاسداران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر فعالیت‌های نظامی در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور در هر زمان با توجه به نیازهای جامعه به خدمات رسانی پرداخته که راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، ساخت خانه‌محرومان، کمک به راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نقاط روستایی و غیره از آن جمله است.

حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده تاکید کرد: ارکان و پایه و اساس سپاه بر پایه نظامی‌بودن نیست بلکه فکری، روحی، اخلاقی، معنوی و اعتقادی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی است که همواره در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.