جهانشاه پاتیره که راننده بولدوزر موسسه اروندان که یکی از موسسات زیرمجموعه سپاه قرب کربلا در حد فاصل قصرشیرین و نفت شهر محسوب می شود، روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نجات جان بچه آهو چند روز پیش در حالی که مشغول بار زدن بیل های مکانیکی بودم رخ داد.
وی افزود: در منطقه ای که مشغول کار کردن هستیم چند کانال بزرگ که هر کدام چهار تا پنج متر ارتفاع و دارای سه خط لوله است، وجود دارد و ارتفاع داخل این لوله ها نیز هر کدام به 2 متر می رسد.
پاتیره ادامه داد: در حین کار کردن و جا به جایی بیل های مکانیکی بودم که آهویی به سرعت و با فاصله ای در حدود 10 متر از مقابل چشمانم با پرش از روی یکی از کانال ها عبور کرد.
این شخص یادآوری کرد: بلافاصله پس از عبور آهوی مادر، یک بچه آهو نیز قصد پرش را داشت اما در این کار ناموفق بود و به داخل کانال که حدود چهار تا پنج متر ارتفاع داشت سقوط کرد و بین خطوط لوله و دیوار که فضای تنگی هم بود، گیر افتاد.
وی تصریح کرد: بلافاصله پس از دیدن این صحنه و با کمک تجهیزات موجود به داخل کانال رفته و با زحمت موفق شدم این بچه آهو را که در اثر تلاش زیاد برای خارج کردن خود خسته شده بود، بالا کشیده و نجات دهم.
پاتیره گفت: پس از نجات این بچه آهو آن را رها کرده و دیدم به سمت مادرش که مقداری جلوتر در انتظار آمدنش بود، روانه شد.
وی در پایان اظهار داشت: عملیات نجات این بچه آهو حدود 15 دقیقه به طول انجامید و بسیار خوشحالم که جان این حیوان را نجات دادم.
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه که امروز در ایرنا مرکز کرمانشاه حضور یافته بود، قول داد از اقدام انسانی این راننده بولدوزر تقدیر کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.