به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در آئین این هفته نماز جمعه کنگاور ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: امام راحل، ما را از اسارت و بندگی طاغوت نجات داده و کاری که به ظاهر محال بود، به دست و رهبری امام و همراهی مراجع تقلید و ملت سرافراز ایران محقق شد.
امام جمعه کنگاور به ویژگی های امام راحل اشاره و بیان کرد: ایشان به معنای حقیقی عالم بود و در زمینه های علم فقه، اصول، فلسفه، عرفان، تفسیر و اخلاق تخصص داشتند.
وی با بیان اینکه امام (ره) به معنای صحیح کلمه عارف بود، ادامه داد: امام راحل مرد سیاست بودند و ایشان سیاست قرآن، اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت بود که انسان ها را از خواب غفلت بیدار می کند و می بینیم که این گونه شده است.
خطیب جمعه کنگاور با اشاره به تاکید امام راحل (ره) به نقش مردم در جامعه، گفت: امام همواره فرموده اند که با این مردم پیروز شده ایم و تا رسیدن به پیروزی نهایی نیز به این مردم نیاز داریم.
وی از همگان برای حضور در آئین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در روز 13 خرداد ماه ساعت 18 در محل خیابان امام (ره) کنگاور دعوت کرد.
حجت الاسلام ایوبی در ادامه با اشاره به تهدیدهای رییس جمهوری آمریکا در ریاض مبنی بر منزوی کردن ایران، گفت: ترامپ اعلام کرده باید کشور ایران را منزوی کنیم اما ما به این شخص می گوییم قطار کشورمان با مدیریت و هدایت های رهبری انقلاب به سرعت در حال حرکت و رشد و توسعه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماه مبارک رمضان نعمت بسیار ارزشمند و با اهمیتی است که باید قدردان آن بود.
وی تصریح کرد: اگر اهمیت ماه مبارک رمضان را درک کنیم در بزرگداشت این ماه مبارک تلاش خواهیم کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.