حجت الاسلام سیدجعفر میرعلی اکبری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : سخنان امام خمینی (ره) همچون آیات قرآن کریم، هیچگاه تغییر نکرد و این در حالی بود که پیوند ملت ایران با جملات امام گره می خورد.
وی حکومت اسلامی ایران را از برکات وجود امام (ره) دانست و اظهارداشت : بنیانگذار کبیر انقلاب، حکومت ایرانی را تشکیل نداد بلکه حکومت اسلامی ایران بنانهاد تا انقلاب و حکومت ما به نام اسلام تشکیل شود تا مبدا همه تفکرات مومنین و مسلمانان کشورهای جهان قرار گیرد.
اکبری با اشاره به برگزاری 6 عنوان برنامه شاخص در سالگرد رحلت امام در این شهرستان ، اظهارداشت : در ایام رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد، 6 برنامه شاخص نظیر گرامیداشت یاد امام (ره)، یادواره شهدای شهر دیباج، محفل انس با قرآن، اعزام 60 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاه های صلواتی برگزار می شود.
وی ادامه داد : علاوه بر برنامه های شاخص، تعداد زیادی برنامه در طول این ایام در پایگاه های بسیج، کانون های مساجد و محلات این شهرستان برگزار می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اعزام به آیین سالگرد رحلت امام (ره) به دلیل مسافت زیاد و باطل شدن روزه به دلیل قرارداشتن در ماه مبارک رمضان از دامغان انجام نخواهد شد.
امام خمینی در چهاردهم خرداد سال 68 رحلت کرد.
شهرستان دامغان دستکم 90 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/
خبرنگار: میثم اسماعیلی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.