به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز در مسجد جامع شافعی افزود: همه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را در خدمت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی در ادامه از برخی افراد که در معرض عام تظاهر به روزه خواری کرده و به آن تفاخر نیز می کنند، انتقاد کرد و آن را نتیجه نفوذ افکار ضد اسلامی در اعتقادات برخی افراد سست ایمان دانست.
وی گفت: این مورد با تلاش خانواده ها، مبلغان و عالمان دینی و فعالیت رسانه ها قابل ترمیم است.
وی بهره مندی از تمام لحظات پربرکت ماه مبارک رمضان را به مسلمانان توصیه و تاکید کرد که باید از برکات این ماه بزرگ و پر از خیر و برکت بهترین استفاده را در جهت خودسازی ببریم.
وی زبان و نیت را در فلسفه روزه بسیار موثر دانست و خطاب به نمازگزاران روزه دار افزود: زحمات طاقت فرسا و تحمل گرما و تشنگی و گرسنگی را با تهمت و غیبت و ریا ضایع نکنید و خشنودی خدا را در نظر داشته باشید.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین حادثه تروریستی کابل افغانستان را به شدت محکوم کرد و کشته و زخمی شدن بیش از 500 نفر از برادران و خواهران مسلمان را فاجعه ای دلخراش دانست و گفت: آنان که به نام اسلام در روزهای گرانقدر ماه مبارک رمضان خون بیگناهان را چنین وحشیانه به زمین می ریزند بویی از اسلام و تبعیت از پیامبر (ص) نبرده اند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.