ایرج شهبازی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع روستاهایی که عملیات آبرسانی سیار در آن ها جریان دارد، 31 روستا متعلق به شهرستان کرمانشاه است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان های سرپل ‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین نیز از لحاظ فراوانی روستاهای آبرسانی شده در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند.
شهبازی یادآوری کرد: سایر روستاهایی که کار آبرسانی سیار در آن ها انجام نمی شود یا آب لوله کشی شده و یا از منابع آب سالم و مطمئن برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه تاکید کرد: هرچه به پایان فصل گرما نزدیک شویم میزان نیاز به آبرسانی سیار بیشتر می‌شود و حتی ممکن است تا اواخر پاییز هم ادامه داشته باشد.
وی در خصوص سلامت و کیفیت آبی که بین روستاییان توزیع می‌شود، نیز گفت: آب توزیع شده به طور قطع از سلامت کامل برخوردار بوده و علاوه بر اینکه از منابع سالم تهیه می شود، کلرزنی هم روی آن انجام می‌ گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه یادآوری کرد: به جز کلر زنی آب، مراکز بهداشت نیز با انجام آزمایش، کیفیت و سلامت آب را بررسی می‌ کنند.
وی در پایان تعداد روستاهایی که سال گذشته در زمان پیک آبرسانی سیار شدند را نیز 300 روستا عنوان و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال در زمان پیک آبرسانی هم برای همین تعداد روستا آبرسانی سیار داشته باشیم.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 620 روستا است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.