حجت الاسلام علی مطهری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آنچه که نظام جمهوری اسلامی در روز 29 اردیبهشت به آن نیاز داشت تا بازهم مردمی بودن خود را به جهانیان ثابت کند خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت بزرگ ایران بود که محقق شد.
وی یادآوری کرد: امروز ملت ایران خوشحال از حماسه بزرگی که در انتخابات اخیر خلق کرده مشغول جشن و شادمانی است، جشنی که نه به یک گروه و جریان سیاسی خاص، بلکه متعلق به تمام ملت ایران است.
حجت الاسلام مطهری گفت: در چنین شرایطی بزرگان کشور و بخصوصا خطبا جمعه که جایگاه رفیعی نزد مردم دارند باید زمینه های همبستگی و وحدت میان اقشار مختلف را فراهم کنند تا همه به رئیس جمهور منتخب در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف نظام و انقلاب کمک کنند.
این کارشناس مسائل مذهبی، سنگر نماز جمعه را مکانی مقدس دانست و گفت: این مکان باید همواره خالی از مسائل حزبی و جناح بندی های سیاسی باشد.
وی گفت: تریبون نماز جمعه از ابتدای شکل گیری انقلاب تریبون ترویج وحدت و همدلی میان مردم بوده است و باید همین روند ادامه یابد.
حجت الاسلام مطهری تصریح کرد: امید است مسئولان کشور که از تریبون نماز جمعه با مردم سخن می گویند با دقت نظر و تامل بیشتری مطالب خود را بیان کرده و جامعه را به همدلی بیشتر فرا بخوانند.
در انتخابات 29 اردیبهشت، حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای (57 درصد آرا)، به عنوان دوازدهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.