به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی پنجشنبه شب در آیین شعر رایحه رضوی در سرسرای غدیر قصرشیرین افزود: نظام اسلامی ما نظام شهادت است و برگزاری چنین گردهمایی ها و آیین هایی نیز مرهون حضور شهیدان والامقام است.
وی اظهارکرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و استقامت شهیدانی است که در راستای دفاع از کیان اسلامی و این سرزمین مقدس حماسه آفریدند و جهان را با مقاومت، ایمان و توکل خود به تحیر واداشتند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: ولایت مداری و ولایت پذیری در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی های رزمندگان اسلام در عملیات های مختلف به ویژه در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بود.
حجت الاسلام ملکی، همچنین به قدرت زبان شعر برای گسترش فرهنگ ناب اسلامی، ارزش های دفاع مقدس و شهادت اشاره کرد و گفت: شاعران باید به این مقوله توجه کافی داشته باشند.
پیمان جسری، معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در ادامه در سخنانی به اهمیت نشر فرهنگ دفاع مقدس و همچنین فرهنگ رضوی در زبان شعر تاکید کرد و خواستار حضور بیشتر شاعران برای بیان فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه شد.
در این آیین چند تن از شاعران قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به قرائت اشعار خود با موضوع بزرگداشت شهیدان، مدح امام رضا (ع) و موضوعات آزاد پرداختند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.