به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حضور مردم در شعبات اخذ رای از حدود ساعت 17 اوج گرفته و اکنون با نزدیک شدن به ساعت 20 جمعیت زیادی در شعبات منتظر انداختن رای خود به صندوق هستند.
خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه ساعت 19 از چند شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهر از جمله پایانه و فرودگاه بازدید کردند و با ازدحام جمعیت روبرو شدند.
رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از رسانه ها خواستند به مردم اعلام نمایند که حضور در شعبات را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
مسئولان ستاد انتخابات استان کرمانشاه هنوز اعلام نکردند که آیا زمان رای گیری در استان تمدید می شود یا نه اما با توجه به ازدحام جمعیت احتمال تمدید ساعت اخذ رای در برخی از مناطق استان وجود دارد.
براساس اخبار غیر رسمی شمارش آرا در برخی از روستاها و شهرهای کوچک استان آغاز شده اما در شهرهای بزرگ و همچنین مرکز استان شعبات اخذ رای کماکان شلوغ است.
از جمعیت یک میلیون و 952 هزار و 434 نفری استان کرمانشاه ساکن در 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا، یک میلیون و 461 هزار و 727 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 83 هزار و 374 نفر آن ها رای اولی می باشند.
از یک هزار و 934 شعبه اخذ رای در استان ، 913 شعبه آن شهری و یک هزار و 21 شعبه نیز روستایی است.
9 هزار و 248 نفر برای تصاحب پنج هزار و 315 کرسی نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تلاش می کنند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.